Vegánske waffle




Ako prvý recept na blogu som si zvolila waffle, pretože nezohral premiéru len tu, ale aj u mňa v kuchyni. Jeden z mojich snov sa vyplnil a to ten, že som stále tužila po wafflovači. Ja ako milovník všetkého sladkého, ktorému sa donedávna mohli po waffliach zbiehať len slinky, som dostala takýto darček, ktorý ma neopísateľne potešil. 
V tomto recepte nenájdete žiadne vajíčka ani mlieko a verte mi, i napriek tomu je D-O-K-O-N-A-L-Ý! Dúfam, že ho vyskúšate a  chuť vás poteší aspoň tak ako mňa môj darček :-).



INGREDIENCIE:
1 šálka špaldovej múky(ovsenej,celozrnnej...)
1,5 šálky rastlinného mlieka/vody
2 PL vanilkového proteínového prášku(nie je potrebný)
1 čl prášku do pečiva
1 čl škorice
2 čl mletých ľanových semiačok
kokosový olej




POSTUP:
☼ V miske si zmiešame múku, proteínový prášok(v prípade, že ho nepoužijete, pridajte len 1 šálku mlieka/vody), prášok do pečiva, škoricu a pomleté ľanové semiačka.
☼ Suchú zmes dobre premiešame a pridáme mlieko resp. vodu.
☼ Malo by nám vzniknúť hustejšie cesto.
☼ Wafflovač potrieme jemne kokosovým olejom a dáme naň približne 1,5 PL cesta.
☼ Hotové waffle môžte podávať s čímkoľvek čo máte radi. Ja som  zvolila ovocie, arašídové maslo a všetko som poliala javorovým sirupom:-).

                                                                             Dobrú chuť!





As the first recipe for the blog, I chose waffles because it is not premier only here, but also in my kitchen. One of my dreams came true, because I was still craving for the waffle maker. I am lover of all the sweet food and i was craving waffles so long time. And guys you cannot imagine how happy I was when I received this awesome gift!
You won't find any eggs or milk in this recipe and trust me, even though it's A-W-E-S-O-M-E! I hope you'll try them and that you'll be excited at least as much as my gift was for me :-).


INGREDIENTS:
1 cup of spelt flour(or oat, wholewheat)
1,5 cup of rice milk/water/any plantbased milk you have
2 tbsp vanilla protein powder(optional)
1 tsp baking powder
1 tsp cinnamon
2 tsps flaxseed meal
 coconut oil




☼ In the bowl, mix flour, protein powder (if you don't have it, add only 1 cup of milk / water), baking powder, cinnamon and flaxseed meal.
☼ Mix the dry mixture well and add milk or water.
☼ We should have a thicker dough. Something between pancake and crepe dough.
☼ Spread your waffle machine with very thin layer of coconut oil and add about 1+1/2 tbsp of dough.
☼ You can add on your waffles anything you like. I chose fruit with little bit of peanut butter and of course i topped it with a maple syrup :-).


                                                                                               Bon appetit!











                                                                                








0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Vyhľadávať v tomto blogu